پودر صابون لباسشویی خارجی فله ای

ممکن است برایتان سخت باشد باور کنید که روغن‌های گیاهی و حیوانی حتی وارد صنعت شوینده می‌شوند، جایی که پودر صابون را از این روغن که به طور عمده به کشورهای خارجی صادر می‌شود، می‌شویند.

این محصول به دلیل کیفیت بالا، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. به طور متوسط می‌توان گفت که کیفیت و توان شوینده انها حداقل دو برابر سایر پودرهای شستشو است.

علاوه بر همه اینها، اگر شما لباس خود را با این نوع پودر بشویید، نیازی به استفاده از نرم کننده پارچه نیست.

این پودر برای لباس هایی که بسیار حساس و ظریف هستند، مانند لباس کودکان و نوزادان، لباس های پشمی و پرده توری، بسیار عالی است زیرا حداقل اسیب را به الیاف وارد می کند، به همین دلیل است که اکنون بهترین جایگزین برای پودر معمولی در سراسر جهان است.

پودر صابون لباسشویی

لباس بچه یکی از ان لباس‌هایی است که نباید به بافت اسیب برساند، بنابراین فرد باید از مواد شوینده‌ای استفاده کند که ایمن باشد و پودر صابون برای کودک و کودک بسیار ایمن باشد.

از انجا که انها هیچ ردی از خود بر روی لباس‌هایی که برای کودک خطرناک هستند باقی نمی‌گذارند، بهترین مواد شوینده برای لباس نوزاد و نوزاد است.

علاوه بر این، به گونه ای کنترل شده است که با ترکیب شیمیایی، هیچ الرژی برای پوست کودک ایجاد نمی شود.

یکی از نیازهای اساسی انسان، پوشاک است که دائما در پوست او وجود دارد، بنابراین این لباس ها می توانند تاثیر زیادی بر روی پوست شما داشته باشند، به همین دلیل باید با مواد شوینده بسیار قابل اعتماد شستشو داده شوند تا از هرگونه واکنش الرژیک در پوست شما جلوگیری شود.

پودر صابون لباسشویی

شما ممکن است لباس خیلی خوب خریداری کرده باشید، اما از انجا که از مواد شوینده خوب استفاده نمی کنید، شما می توانید به راحتی کیفیت و ظرافت ان را از بین ببرید.

بنابراین مواد شوینده نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت لباس و پوست شما ایفا می کنند، البته.

پودر صابون لباسشویی خارجی

ایران یکی از موفق‌ترین کشور در تولید پودر صابون، پودر روغنی، است که به کشورهای دیگر با کیفیت منحصر به فرد صادر می‌شود و توانسته است به بازارهای زیادی دست یابد که با تمام استانداردهای مورد نیاز مطابقت داشته باشند.

این پودر ها حاوی چهار انزیم بسیار قوی هستند که نیازی به نرم شدن ندارند زیرا در ان ها نرم کننده هستند.

در زیر چهار انزیم استفاده شده است.

پودر صابون لباسشویی خارجی

این اولین انزیم امیلاز است که نقش از بین بردن لکه های نشاسته مانند شکر را ایفا می کند، و به طور حرفه ای در تولید ان استفاده شده است.

گاهی اوقات روی لباس، لکه های عمیق می تواند منجر به رنگ بد و ظاهر زشت لباس شود، که شما می توانید به راحتی با پودر ماشین لباسشویی حذف کنید زیرا ان حاوی انزیم سلولاز است.

اگر لباس شما دارای لکه های پروتئینی مانند لکه های شیر، لکه های خون، تخم مرغ و غیره باشد، پودر صابون شستشو به شما کمک خواهد کرد تا انها را از بین ببرید، زیرا حاوی پروتئاز است.

انزیم لیپاز همچنین در تولید این پودر که در حذف لکه های چربی موثر است، استفاده شده است.

پودر صابون لباسشویی فله ای

یکی از کارامدترین محصولاتی که نقش مهمی در صافی و حفظ بافت ایفا می کند پودر صابون در ماشین لباسشویی است که بسیاری از معامله گران به کشورهای خارجی به صورت فله صادر می کنند تا سود بیشتری کسب کنند و بسیاری از فروشندگان محلی ان را به همان ترتیب سفارش می دهند، زیرا انها می خواهند تعداد مشتریان را افزایش دهند زیرا برخی از مردم می خواهند فله ای نسبت به انواع دیگر بسته بندی ها بخرند.

پودر صابون لباسشویی فله ای

خیلی سریع در اب حل می شود و به دلیل اینکه بوی خیلی مطبوعی دارد لباس شما را مانند عطر خوشبو می کند.

همچنین از مواد کاملا الی ساخته شده و بر خلاف بسیاری از مواد شوینده، از هرگونه واکنش الرژیک در بدن جلوگیری می کند و علاوه بر ان، می تواند طول عمر لباس شما را افزایش دهد.

قیمت پودر صابون لباسشویی

این روزها در بازار، ما افزایش حجم دست و پودرصابون شوینده را می بینیم که هر کدام از انها کیفیت متفاوتی دارند، بنابراین تعیین قیمت کیفی بسیار مهم است و اینکه ایا می خواهیم انها بصورت فله یا بسته بندی باشند، این امر تاثیر خیلی مهمی روی قیمت انها خواهد داشت.

با این حال، انها نرخ بسیار معقولی دارند، و شما می توانید خرید مقرون به صرفه، علاوه بر این واقعیت که فرمولاسیون ارگانیک از لباس های شما محافظت می کند و در نتیجه سلامت پوست شما را تضمین می کند.

آیا پودر صابون برای لباسشویی ضرر دارد

با توجه به اینکه شوینده های بسیار قوی قبلا وارد بازار شده اند، اما برخی از مردم می ترسند و می پرسند ایا پودر صابون دست ساز سنتی برای شستن مضر است که در پاسخ به این عزیزان باید گفت که این پودر نه تنها هیچ اسیبی نمی رساند، بلکه به صافی و تمیزی لباس شما می افزاید و چون خیلی زود در اب حل می شود و انزیم های بسیار قوی مورد استفاده در ساخت انها، هیچ اسیبی به ماشین لباسشویی شما نمی رساند.

از مزایای استفاده از این پودر‌ها می‌توان به حفظ نرمی پوشش و جلوگیری از کارسختی یا اسیب به بافت و کیفیت لباس اشاره نمود.

انها همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند، زیرا به عنوان مثال، شما می توانید از ۸۰۰ گرم بسته حداقل ۲۵ تا ۲۶ بار استفاده کنید.

پودر صابون لباسشویی نی نی سایت

از انجا که پودر صابون بدون بو در جامعه بسیار محبوب شده است، بسیاری از مردم دیدگاه خود را در پروفایل این سایت به اشتراک گذاشته اند.

مادرانی که به پوست نوزادشان اهمیت می دهند از این پودر ۱۰۰٪ برای شستن لباس خود استفاده می کنند زیرا این پودر از مواد الی طبیعی ساخته شده است که از پوست حساس و حساس کودک محافظت می کند.

به عنوان بزرگترین و معتبرترین مجموعه پودر صابون شویی کشور، توانسته ایم حجم زیادی از ان را به کشورهای خارجی صادر کنیم و حجم زیادی از ان را در بازار به دست اوریم.

اگر می خواهید یک محصول با کیفیت بسیار بالا خریداری کنید، می توانید فرم را در وب سایت ما پر کنید تا مشاوران ما بتوانند سفارش شما را پس از تماس و ارائه مشاوره تخصصی ثبت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید