پودر صابون دستی سنتی

امروزه یکی از ابزار به طور گسترده ای استفاده می شود پودر صابون دست ساز سنتی است که انواع زیادی دارد، اما می تواند به عنوان پودر دست هم به عنوان پودر ماشین و هم به عنوان پودر مدرن، و همچنین پودر سنتی در بازار استفاده شود.

این مدل ها به قیمت های متفاوتی وجود دارند. این قیمت ها به مواد استفاده شده در ساختار ان بستگی دارد. هر برند با ساختار و مواد مختلف این محصول را تولید می‌کند و توسط فروشندگان به بازار عرضه می‌شود.

پودر صابون دستی

لباس ما ارتباط مستقیم با پوست ما دارد، بنابراین تمیز کردن انها بسیار مهم است. شما می توانید از یک پودر صابون و مواد شوینده برای تمیز کردن لباس استفاده کنید، که برای از بین بردن چرک و لکه ها روی لباس بسیار مفید است، و علاوه بر تمیز کردن لباس ها و پاک کردن لکه های این پودر خواص بسیاری دارد.

این کار از بیماری های پوستی برای ما جلوگیری کرده و مانع از پوسیدگی لباس ها می شود. برخی از این پودر ها دارای اثر نرم کنندگی هستند و هنگام شستشو نیازی به افزودن یک دست لباس نرم به طور جداگانه نیست.

به همین دلیل است که انها برای هزینه های ما پول پس انداز می کنند و ما پول کمتری برای شستن لباس ها و استفاده از مواد کمتر پس انداز می کنیم.

پودر صابون دستی

پودر صابون سنتی

فصل گرم سال که بدن انسان بسیار گرم و داغ است, ممکن است دچار عرق کردن و بیماری های پوستی شود. برای انجام این کار، بهتر است که بعد از هر استفاده، لباس خود را با پودر صابون معمولی و پودر شستشو بشویید و ان را برای استفاده بعدی خشک و تمیز نگه دارید.

اگر به نظافت لباس اهمیت ندهید، به بیماری های پوستی و اگزما مبتلا می شوید که تمام این بیماری ها عواقب بسیار بدی برای بدن ما دارد.

بیماریهای پوستی می توانند پسوریازیس و خشک کردن پوست و لک، ترک پوست، ترک کردن پوست، اکنه، اکتوپیک، الرژی و الرژی باشند.

اکنه یک بیماری پوستی است، مانند جوش اکنه کوچک روی چربی روی پوست، که از الرژی الودماهایی که روی پوست وجود دارند، نتیجه می شود که فولیکولهای مو را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر هورمون‌ها در مردان وجود داشته باشند، احتمال دارد که ترشح هورمون‌های جنسی که با بدن ان‌ها سازگار نیست به بروز این بیماری در انسان منجر شود.

پودر صابون سنتی

پودر صابون ضد چروک

یکی از موادی که توسط کارشناسان تولید شد پودر صابون ضد چین و چروک و پودر لباس شویی بود که به لباس ها در هنگام شستشو اضافه می شود و از چروک شدن آنها و همچنین حفظ نرمی پارچه جلوگیری می کند، این نوع پودر با قرار دادن مواد خاصی در بافت پارچه مقاومت آن را به چین خوردگی و مچاله شدن و چنین مشکلاتی.

در پودرهای ضد چین، مواد خاصی استفاده می شود که سدیم دودکسیل بنزن فسفات، سولفات سدیم پیروفسفات و سدیم کربنات، صابون، تریپلی فسفات و سیلیکات سدیم بدون اب نامیده می شود.

این مواد با ترکیبات ویژه به پودر شوینده تبدیل می شوند که در کارهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

پودر صابون ضد چروک

پودر صابون ضد زردی

بعضی از مواد برای پاک کردن لکه های زرد لباس استفاده می شود. این مواد ضد باکتری بوده و به عنوان پودر صابون استفاده می‌شود.

کنترل کودکان در خوردن غذا و نوشیدنی خیلی مشکل است، به خصوص اگر غذایی زیبا و تجملی باشد و یا دارای یک طرح شبیه روند باشد، ممنوعیت خوردن این مواد برای کودکان دیگر وجود ندارد.

در عین حال، غذا ممکن است به لباس انان برخورد کرده و باعث لیسیدن لباس ها یا شکلات شود. بعضی از این چیزها دیگر ممکن نیست لکه را از روی لباس پاک کنند.

برخی می‌گویند که وقتی لکه را درست می‌کنید، اگر پارچه را با مواد شوینده درست بشویید، لکه برداشته خواهد شد، اما برخی دیگر معتقدند که لکه برای شکستن حباب و نفوذ در پارچه مناسب نیست.

پودر صابون ضد زردی

بهتر است از مواد شوینده ویژه برای حذف لکه از لباس استفاده کنید.

امروزه پودر تولید می شود که قوی تر از پودر ماشین لباسشویی است و می توان از آن برای حذف لکه های بزرگ استفاده کرد.

این پودر دارای خاصیت نرم کننده است که علاوه بر از بین بردن نقاط بسیار عمیق و چرب می تواند نرمی و نرمی را به لباس هایی که در شستشو آسیب نمی بینند و از پوسیدگی یا پارگی آسیب نمی بینند منتقل کند.

این پودر ها به راحتی قادر به تمیز کردن انواع چربی و لکه های روغن، شکلات و غیره بر روی لباس است به دلیل مواد شوینده قوی تر از مواد شوینده معمولی که ما در استفاده ساده استفاده می کنیم.

پودر صابون ضد زردی

پودر صابون بهتره یا مایع لباسشویی

در صنعت مواد شوینده نمی توان گفت که پودر صابون بهتر است یا مایع شستشو چون در تهیه مایع شستشو از پودر صابون استفاده می شود و می توان گفت که این مواد هر دو از یک نوع مواد هستند اما هر کدام از این مواد برای استفاده های ویژه بهتر است مثلا، شستن مایع در برخی از مواد دارای خود نرم کننده بیشتری است که باعث از دست رفتن زبری پارچه و ترمیم لباس ها می شود که برای لباس های حساس و حساس بسیار مناسب است.

نام تجاری ما، که یکی از بزرگترین شرکت های تجاری این محصول است، تلاش کرده است تا ارتباط مستقیم با مشتریان خود برقرار کند و واسطه ها را در خرید و فروش پودر شستشوی سفید حذف کند تا این محصول با کمترین قیمت به عزیزان شما برسد.

پودر صابون بهتره یا مایع لباسشویی

واسطه ها یا فروشندگان محصولات را با قیمت بسیار بالا به سوپرمارکت ها و سوپرمارکت ها می فروشند و این افزایش قیمت قدرت خرید مردم را کاهش خواهد داد.

شما می توانید از طریق یک سایت بدون هیچ واسطه یا کارگزار محصول با قیمت مناسب دریافت کنید بنابراین اکنون با ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید و سفارش خود را در مراحل کامل ارسال کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید