قیمت خرید صابون اسکراب کاریته + مشخصات، عمده ارزان

صابون اسکراب کاریته، محصولی مناسب برای زیبا سازی و روشن کنندگی نواحی حساس بدن است، این صابون یک لایه بردار بسیار قوی می باشد.

صابون اسکراب کاریته

صابون اسکراب کاریته زیبایی یک خصلت خدا دادی است و انسان ها در تلاش اند که زیبایی خود را تحت هر شرایطی حفظ کنند، داشتن پوستی صاف شاداب و روشن می تواند از نمونه های زبیایی باشد.

برخی از نواحی بدن به دلیل اینکه از تابش مستقیم آفتاب بی بهره اند و یا در معرض هوای آزار قرار ندارند، رنگ تیره تری دارند نواحی مانند کشاله ران، زیر بغل و نواحی بکینی به دلایل ذکر شده باید بوسیله کرم ها و ابزارات آرایشی زیبا سازی شوند.

تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید محصولات آرایشی بهداشتی کرده اند، اما برند کاریته بخاطر سطح کیفیت بالایی که دارد به نسبت بقیه برند ها در سطح بالاتری قرار دارد.

مشخصات صابون اسکراب کاریته

مشخصات صابون اسکراب کاریته این محصول دارای ترکیبات گیاهی مفیدی مانند نعنا، رزماری، عسل، ویتامین E، عصاره نارگیل می باشد، که این ترکیبات برای زیبا سازی پوست بسیار کاربردی است.

صابون اسکراب برای اندام های خصوصی طراحی شده است و به عنوان یک خوشبو کننده بی نظیر از آن یاد می شود، همچنین باعث از بین رفتن میکروب های نواحی حساس می گردد.

این محصول به‌منظور جلوگیری از ایجاد و یا تجمع قارچ و عفونت استفاده می گردد، و باعث می شود جوش های زیر پوستی و سر سیاه این نقاط کاملا از بین برود.

محصول ذکر شده دارای دانه های شنی مانند ریزی است به همین جهت یک لایه بر قوی محسوب می‌شود.

خرید صابون اسکراب کاریته

خرید صابون اسکراب کاریته خرید صابون اسکراب کاریته با توجه به چند نکته امکان پذیر است، که با رعایت این نکات، می توانید یک خرید بصرفه و مناسب داشته باشید.

در هنگام خرید حتما به وجود نشان استاندارد و تاییدیه های وزارت بهداشت دقت کنید و حتما توجه کنید محصول مورد نظر دارای این نکته باشد.

اگر قصد خرید این محصول را دارید به تاریخ انقضا و تاریخ تولید حک شده روی محصول توجه کنید،

در هنگام خرید به نوع بسته بندی صابون توجه کنید که دارای بسته بندی مناسبی باشد و دقت کنید که نم به داخل آن نفوذ نکرده باشد.

در هنگام خرید توجه کنید که صابون ره برای چه ناحیه ای می‌خواهید استفاده کنید و ب توجه به نوع نیازتان خریدتان را انجام دهید.

قیمت صابون اسکراب کاریته + خرید و فروش

قیمت صابون اسکراب کاریته + خرید و فروش قیمت صابون اسکرابر کاریته از۴۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان است که این اختلاف نرخ محصول، بخاطر نوع و کارایی صابون می باشد.

عوامل زیادی وجود دارد که باعث می شود اجناس و کالاها دارای نرخ ثابتی نباشند، و مرتب قیمت ها دچار نوسان شوند.

این عوامل مانند نوسانات دلار، ارز دیجیتال، افزایش نرخ طلا و سکه و یا گران شدن مسکن و سوخت از جمله عواملی است که قیمت این محصول را بالا می برد.

قیمت صابون اسکراب نیز با توجه به برند، کیفیت، نوع بسته بندی و سایز آن متفاوت است.

اگر قصد دارید این محصول را با هزینه مناسب خریداری کنید می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید