فروش صابون هتلی حاوی روغن نارگیل با خاصیت نرم کنندگی

کشور ما ایران هر ساله پذیرای تعداد زیادی گردشگر و مسافر است و همین امر باعث رونق بسیار خوبی در هتل ها شده است و فروش صابون هتلی حاوی روغن نارگیل با خاصیت نرم کنندگی درصد بالایی از فروش را به خود اختصاص داده است.

نیاز مبرم هر مسافری برای اقامت در هتل استفاده از صابون و شامپو برای استحمام است.

فروش عمده صابون هتلی

صابون و شامپو هتلی در سایزهای مختلف و به صورت عمده به فروش می رسد و هتل داران محترم می توانند این محصول را با نازلترین قیمت بازار خریداری کنند.

کیفیت صابون ها و شامپوها متفاوت است و هر هتلی با توجه به شرایط هتل و سطح میهمانان خود انتخاب خاص خود را دارد اما پیشنهاد ما به شما استفاده از شوینده های مرغوب است زیرا با افزایش خدمات می توانید رضایت مشتریان را جلب کنید. مهمانان شما

صابون های زیست تخریب پذیر هستند، بنابراین هیچ آلودگی محیطی ایجاد نمی کنند.

صابون ها و به طور کلی همه شوینده ها در شرایط خاص خود بهترین کارایی را نشان می دهند، مثلاً اگر آب کمی اسیدی باشد، اصلاً نمی توانیم از صابون برای تمیز کردن استفاده کنیم، زیرا صابون ها در محیط های اسیدی تبدیل به اسید کربوکسیلیک می شوند و عمل شستشو را بی فایده می کنند.

صابون های معمولی دست، صورت و بدن برای شستن پارچه هایی مانند ابریشم، پشم و سایر الیاف طبیعی مناسب نیستند، زیرا املاح و موادی در صابون وجود دارد که به بافت طبیعی این پارچه ها آسیب می رساند.

فروش عمده صابون هتلی

صابون هتلی ارزان قیمت

در کشور ما کارخانجات تولید صابون هتلی زیادی وجود دارد و قیمت های مختلفی برای این محصول در نظر گرفته شده است. خریداران محترم می توانند با توجه به نیاز خود از بین ارزان ترین یا گران ترین صابون ها انتخاب هماهنگ بر استفاده و هدف خود داشته باشند.

با پیشرفت روزافزون تمدن بشری و افزایش تعداد ساختمان های بلند در شهرهای کوچک و بزرگ، افراد بیشتری برای کار و زندگی در شهرها گرد آمده اند و با افزایش درآمد، مصرف دشوارتر می شود و تولیدات بیشتر شده و  بسته بندی محصولات روز به روز دارای تنوع بیشتر و تعداد رقیبان در حال افزایش است. تولید و مصرف شوینده ها روز به روز پیشرفته تر و پیچیده تر می شود که فشار زیادی را بر حفاظت از محیط زیست شهری وارد می کند.

محصولات هتلی مانند شامپو، حوله، صابون، دمپایی، مسواک، شانه، کلاه دوش و سایر محصولات از اقلام ضروری هتل ها هستند.

گروه تولیدی ما از بدو تاسیس تا به امروز متعهد به توسعه و نوآوری محصولات هتل داری دوستدار محیط زیست بوده است.

ما در تلاش هستیم تا استفاده از پلاستیک را به حداقل برسانیم و از مواد درجه یک برای ساخت این صابون ها و شامپوها استفاده کنیم.

ما در مجموعه ی خود  زمان و هزینه بیشتری را برای توسعه محصولات هتلی دوستدار محیط زیست سرمایه گذاری می کنیم و این شعار مهم ما در این مجموعه است.

صابون هتلی ارزان قیمت

قیمت صابون هتلی

صابون های هتلی در اشکال و اندازه های مختلف تولید می شوند و بر اساس کیفیت و وزن قیمت گذاری می شوند.

بر کسی پوشیده نیست که مهمانان هتل انتظار دارند و منتظر امکانات یکبار مصرف در هتل ها یا اقامتگاه ها هستند.

برندها، عطرها و امکاناتی که انتخاب می کنید می توانند تأثیر مثبتی بر تصور کلی مهمانان از هتل شما داشته باشند.

بنابراین مهم است که گزینه ای را ارائه دهید که نشان دهد برای کسب و کارتان ارزش قائل هستید.

از آنجایی که امکانات حمام هتل در رایحه ها، اندازه ها و شکل های مختلفی ارائه می شود، انتخاب مناسب برای مهمان خانه و هتل شما می تواند تا حدودی دشوار و چالش برانگیز باشد، بنابراین انتخاب مناسب این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا احساس آرامش و راحتی داشته باشند. و می توانید آرامش و آسایش را برای میهمانان هتل خود به ارمغان آورید.

قیمت صابون هتلی

برای اینکه میهمانان خود را با امکاناتی با کیفیت بالاتر که از سر تا پا آنها را نوازش می‌کند، ارائه کنید، گزینه‌های متنوعی در بخش‌های یکبار مصرف موجود است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، برای پیشخوان حمام، سینی‌های وسایل رفاهی یا میزهای کنار تخت.

شما می توانید بسته امکانات خود را با چندین محصول مکمل زیر تکمیل کنید تا بهترین تجربه را به مهمانان خود ارائه دهید:

• شامپوهای مخصوص مو، چربی و ذرات پوستی را که در مو جمع می شوند، از بین می برند.

• نرم کننده ها موها را مرطوب، محافظت، بازسازی و نرم می کنند.

• لوسیون ها رطوبت را به پوست باز می گرداند و خشکی و تحریک را از بین می برد.

• شستشوی بدن با شامپوی مخصوص که به طور یکنواخت پوست را می پوشاند و تمیز می کند از راه های مراقبت پوستی است.

رایحه هایی که برای موادشوینده هتل خود انتخاب می کنید تاثیر مهمی در باز خورد میهمانان دارد؛ زیرا هر رایحه ی مطبوع، علاوه بر اینکه بوی خوشایندی دارد و استفاده از آن لذت بخش است، تاثیرات مثبت دیگری از جمله خاطره ای رویایی برای مراجعین نیز دارد.

قیمت صابون هتلی

در زیر تعدادی رایحه پرطرفدار و مناسب برای اتاق های هتل را گردآوری کرده ایم که می تواند به شما در انتخاب کمک کند.

بادام: تسکین دهنده با شیرینی لطیف و خاصیت مرطوب کنندگی بالا

ترنج پرتقال: این رایحه بسیار معطر و شاداب بوده و تقویت کننده حواس، حاوی مقدار زیادی ویتامین C است.

اکالیپتوس: این رایحه تسکین دهنده با خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی مهمانان هتل شما را شاداب می کند و خستگی یک روز طولانی را از بین می برد.

یاس و پرتقال: رایحه‌های تند و شیرین پرتقال با رایحه‌های لطیف یاس ترکیب می‌شوند و رایحه‌ای درمانی، آب‌رسانی و تنش‌زدایی ایجاد می‌کند.

لیمو: این رایحه روشن و تمیز با خواص انرژی بخش مهمانان شما را بیدار می کند.

شیر و عسل: این مواد شیرین و مرطوب کننده، آلودگی‌ های پوست را از بین می ‌برند و در عین حال آبرسانی می‌ کند.

قیمت صابون هتلی

این صابون ها و شامپوهای هتلی برای سفر نیز مناسب هستند زیرا در بسته بندی مهر و موم شده قرار می گیرند، بنابراین توزیع و حمل آن آسان است.

این صابون ها ممکن است کوچک باشند اما برای هر فرد در هر بار استحمام کافی است . این صابون های حمام با مواد طبیعی کاملاً بی ضرر برای پوست و بدون آسیب به محیط زیست غنی شده اند و در عین حال با رایحه ملایم، حواس شما را به وجد می آورد و دلپذیر و با طراوت است.

این محصولات هتلی عاری از هرگونه مواد شیمیایی مضر، عطرهای سنگین و یا سایر مواد افزودنی است که می تواند پوست را تحریک کند و انرژی و نشاط را پس از یک سفر خسته کننده به ارمغان بیاورد.

این صابون ها برای پوست بسیار مفید هستند و به طور موثری آن را آبرسانی می کنند، رایحه ای منحصر به فرد دارد بنابراین مهمانان شما قطعا آن را دوست خواهند داشت و برخلاف دیگر صابون های بی کیفیت که پوست مهمانان شما را خشک می کنند، این صابون آن را نرم و لطیف نگه می دارد.

قیمت صابون هتلی

هر صابون به صورت جداگانه بسته بندی شده و فاقد مواد مضر می باشد، در آزمایش و ساخت این محصول به هیچ حیوانی آسیبی نرسیده است و از مواد مرغوب ساخته شده است، بنابراین برای بدن و صورت بسیار مناسب است.

روغن پالم ماده اصلی آن است، بنابراین کاملا طبیعی بوده و در ساخت این محصول هیچ ماده ی حیوانی مورد استفاده قرار نگرفته و با استفاده از این محصول پوست کاملا نرم و مرطوب می شود.

یکی از ویژگی های مهم صابون مرغوب این است که به راحتی در آب له نمی شود و همچنان قوی و مقاوم است و شکل اولیه خود را از دست نمی دهد.

باید بدانید که هتل ها مهمانان متفاوتی دارند، پس باید بسته بندی های مختلف صابون را تهیه کنید.

همچنین می توانید از صابون های معطر یا ارگانیک در سبد صابون خود استفاده کنید.

توجه به این نکات کوچک اما مهم باعث بالا رفتن سطح هتل شما می شود زیرا در این زمینه رضایت میهمانان از هتل و امکانات آن حرف اول را می زند ؛ زیرا اکثر افراد تمایل به راحتی و بهداشت در طول اقامت خود در هتل دارند.بنابراین می توانید با تهیه لوازم جانبی مناسب، آرامش را برای آنها به ارمغان بیاورید.

قیمت صابون هتلی

صابون عسل و زعفران

صابون های گیاهی نه تنها به اندازه صابون های شیمیایی برای پوست مضر نیستند، بلکه بسیار مفید هستند. به عنوان مثال می توان به صابون عسل و زعفران اشاره کرد. این صابون ها برای از بین بردن چین و چروک، جوش و آکنه بسیار مفید هستند. همچنین این صابون ها در رفع علائم پیری بسیار موثر هستند. این صابون ها به دلیل داشتن پایه گیاهی برای پوست مفید هستند و می توان از آنها برای تقویت پوست استفاده کرد.

امروزه به خصوص بعد از ویروس کرونا، شستن دست و صورت بسیار مهم است و باید دست و صورت خود را همیشه تمیز نگه دارید. یکی از بهترین گزینه ها برای این کار استفاده از صابون های گیاهی است. صابون ها به دلیل استفاده از مواد شیمیایی در تولید آنها باعث خشکی پوست می شوند و این خشکی باعث بیماری های پوستی نیز می شود اما صابون های گیاهی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند به دلیل پایه گیاهی آن ها از بروز این مشکلات و بیماری ها جلوگیری می کند.

صابون اسطوخودوس

یکی دیگر از صابون های گیاهی که در رفع ناهنجاری های پوستی بسیار موثر است صابون اسطوخودوس است. به دلیل استفاده از روغن های گیاهی مختلف مانند روغن نارگیل و اسطوخودوس می توان از این صابون برای پوست و رفع چین و چروک پوست استفاده کرد. همچنین این صابون ها ضد باکتری بوده و برای پیشگیری از حساسیت های پوستی بسیار مفید هستند.

صابون اسطوخودوس

صابون کاج

در اینجا نوبت به صابون کاج می رسد که تصمیم داریم اطلاعات کمی در مورد آن به شما بدهیم. این صابون به دلیل استفاده از روغن های گیاهی مانند کاج و مریم گلی و سایر گیاهان برای پوست بسیار مفید است. از جمله خواص استفاده از این صابون می توان به تاثیر بر شفافیت پوست، صافی پوست و تنظیم چربی سطح پوست اشاره کرد و از طرفی برای درمان اگزمای پوست و از بین بردن جای جوش به دلیل خاصیت ضد باکتریایی مواد تشکیل دهنده می توان استفاده کرد.

صابون مریم گلی 

از دیگر صابون های گیاهی می توان به صابون گیاهی مریم گلی اشاره کرد. این صابون ها به دلیل دارا بودن انواع روغن های گیاهی برای پوست صورت مفید است، مخصوصا صابون های مریم گلی ؛ چرا که گیاه مریم گلی دارای خواص بی شماری از جمله موارد درمانی می توان به رفع بی خوابی و تمدد اعصاب اشاره کرد.

صابون مریم گلی 

با صابون های بهداشتی موجود در مجموعه ما هرگز نارضایتی را از جانب میهمانان خود دریافت نمی کنید کنی زیرا با مصرف این شوینده ها، به رضایت صد در صدی می رسند.

شما خریداران عزیز اکنون می توانید با دید بازتری انتخاب محصول خود را نهایی کنید و همچنین می توانید با مشاورین مجموعه ما ارتباط گرفته و از مشاوره های رایگان ما برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید