صابون بچه 75 گرمی فیروز برای لک صورت

امروزه انواع مختلف صابون در بازار وجود دارد. یکی از محبوب ترین صابون ها بازار صابون بچه ۷۵ گرمی فیروز است. این محصول همچنین شامل پاک کننده پروتئین شیر است و برای سفید کننده صورت و بافت صورت عالی است.

یکی از مشهورترین صابون‌های جهان شناخته شده است و از گذشته تا کنون شناسایی شده است.

از انجا که ماده PH دارد، کمک می کند تا پوست صورت صاف و بافت را حذف کند.

صابون بچه

صابون کودکان، نوزاد فیروز، برای مانع سوزش چشم تولید می شود. دلیل این امر، وجود عصاره‌ی گلیسیرین در صابون بوده که باعث افزایش کیفیت صابون می‌شود.

با ویتامین E مانع از التهاب پوست محافظت از پوست شما. بنابراین برای شستشوی کودک باید از صابون بچه استفاده کنید و چربی بدن را بطور کامل از بدن خارج نکنید. تاریخ مصرف این محصول ۳ تا ۶ ماه مه است

صابون بچه

صابون بچه فیروز 75 گرمی

مواد اولیه صابون بچه فیروز چیست؟ این محصول از روغن نارگیل و لاانیون است. در نتیجه صابون بچه فیروز در دسته ۷۵ گرم وزن ۱۲۵ گرم تولید می شود.

در ایران نیز تولید می‌شود و شما با سلیقه خود می توانید خرید آن را در فروشگاه های آنلاین و فروشگاه های نزدیک خود انجام دهید.

استفاده از این محصول دارای گزینه های انتخابی برای فرزند شما خواهد بود:

  • حفظ و نگهداری نرم کننده پوست و رطوبت
  • پیشگیری و درمان خشکی پوست
  • شوینده ملایم برای پوست نرم و نازک

صابون بچه فیروز 75 گرمی

صابون بچه فیروز

برای شستشوی بدن یا صورت باید از صابون یا شامپو بدن استفاده کنید. گروه بهداشتی صابون Baby Farouz یک پیشنهاد ویژه از مجموعه ما برای شما است. صابون‌های دیگر به عنوان یکی از عطرهای بسیار خوب و خوشبو جهان شناخته می‌شوند. ویژگی های مهم صابون کودک فیروز عبارتند از:

شامل عصاره های مختلف ضد التهابی الوئه ورا,
مناسب برای همه سنین،
مناسب برای ترک کردن پوست و خشک،
حاوی مواد مغذی لنوین برای حفظ رطوبت پوست کودک،
مناسب برای همه نوع پوست،
هر خارش را کم می‌کرد،
بی انکه سبب حساسیت و سوزش چشم شود،
سولفات ازاد
این محصول با ویژگی های خاص خود به شما کمک می کند تا مشکلات پوست خود را حل کنید.

صابون بچه فیروز

صابون فیروز

صابون برای شستشوی بدن یا یک سری کالا مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از صابون‌های محبوب با خواص ضد باکتریایی صابون فیروز.

این محصول همیشه یکی از بهترین و فعال‌ترین محصولات در بازار است. او گفت که خانواده به دنبال خرید عسل نیست، زیرا از مواد طبیعی استفاده می کنند.

این کمک می‌کند که پوستتان مرطوب بماند و همچنین می توانید با اطمینان کامل از صابون فیروز برای شستشوی همه انواع پوست استفاده کنید.

حتی کودکان با پوست حساس و لاغری با ویتامین E نگران این محصول نیستند.

صابون فیروز

شستشو صابون فیروز بسته ۴ عددی
برای شستن لباس کودک و شستن صابون بچه ۴ رقمی. با این محصول، شما می توانید لباس های پنبه بچه خود را بشوید، پنبه، تا ان را نرم باقی بماند.

ترکیبات صابون شستشو شامل: روغن نارگیل، تالو، روغن نخل، هیدروکسید سدیم است. شامل وزن ۱۲۰ گرم است. ویژگی صابون شستشو اطلاعات بیشتری در مورد این محصول ارزشمند کسب کنید.

  • ویژگی نرم کننده بالا
  • بدون الرژی
  • ویژگی نرم کننده بالا بدون همچنین نرم کننده
  • با رایحه‌ای بسیار مطبوع و خوشایند

این محصول را نمی توان در ماشین لباسشویی استفاده کرد زیرا برای شستشوی دست است.

صابون فیروز

پودر صابون لباسشویی کودک 400 گرمی فیروز

یکی از پرکاربردترین محصولات «فیروز» در شستشوی لباس های بچه, شستن پودر در وزن ۴۰۰ گرم می باشد. قدرت تمیز کردن این محصول دو برابر سایر مواد شوینده است.

بنابراین لباس و دستشویی کودک باید به گونهای باشد که به پوست کودک اسیب نرسد.

از همه مهمتر این که حضور شوینده ها بر روی لباس نباید موجب اسیب ها و حساسیت های پوست کودک شود.

این محصول همواره از روغن های گیاهی تولید شده و توانسته است به سرعت در اب حل شود. با وجود این پودر با ارزش به هیچ نرم کننده دیگری نیاز ندارد.

پودر صابون لباسشویی کودک 400 گرمی فیروز

پودر صابون مخصوص ماشین لباسشویی وزن 400 گرم

امروز شستشوی ویژه برای هر محصول تولید شده است، در نتیجه برای شستشوی لباس های مختلف کودکان پودر صابون شستشو با وزن ۴۰۰ گرم تولید می شود و فروش و هوادار زیادی دارد چون توانسته است مشتریان زیادی را با کاربرد منحصر به فرد جذب کند.

همچنین می توانید از پودر صابون با اب سرد و اب شستشو گرم استفاده کنید و به این ترتیب، فیبر با نیروی کمتری درمان می شود.

از انجایی که جرم کمی دارد، لباس‌ها را خراب نمی‌کند. استفاده از ان باعث بی بو شدن لباس های شما می شود. همچنین از تمیز کننده و نرم کننده بالا، بدون حساسیت، بدون نیاز به نرم کننده لباس می تواند به طور ایمن در لباس شستن.

پودر صابون مخصوص ماشین لباسشویی وزن 400 گرم

پودر صابون دستی 400 گرمی

همانطور که می دانید، پودر در دو نوع پودر دستی و ماشینی است. شستن لباس های بچه مهمترین اصل بهداشت است. یکی از پرکاربردترین محصولات مورد استفاده در بازار، پودر صابون دست ساز ۴۰۰ گرمی است. برای شستن لباس‌های مختلف بچه و حفظ نرمی و ملایمت لازم نیست.

این محصول دارای انزیم های نرم کننده است.

همچنین این محصول را می توان برای شستن لباس زیر برای زنان، تورها، ملافه، لباس های ابریشمی و لباس های پشمی با محصول عطر استفاده کرد.

پودر صابون دستی 400 گرمی

صابون بچه فیروز

مجموعه ما معتبرترین و شناخته شده ترین مجموعه ای است که محصولات صابون کودک فیروز با کیفیت را به عزیزان شما با قیمت بهتر از قیمت بازار ارائه می دهد. شما می توانید با مشاوران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا محصول خود را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید