خواص صابون گوگرد برای صورت

گوگرد یک ماده معدنی است که خواص منحصر به فردی برای درمان اکنه دارد. چه ارتباطی بین گوگرد و اکنه و خواص صابون گوگرد برای صورت چیست؟

استفاده از کلمه گوگرد در ذهن، مخاطب را به کلاس درس و علوم طبیعی هدایت می‌کند و با کلاس علوم مرتبط است. انها از این عنصر غنی در پزشکی و طب طبیعی برای درمان اکنه و بیماری های پوستی استفاده می کنند، و در قرن های قبل مورد استفاده قرار گرفته است.

گوگرد یک عنصر فراوان و قابل دسترس است و کاربرد ان در فرمولاسیون‌های شیمیایی که در بسیاری از نسخه‌های درمان اکنه استفاده می‌شود، اسان است.

گوگرد به گونه ای برای درمان اکنه استفاده می شود که به عنوان ترکیبات شیمیایی از اسید سالیلیک و بنزویل پروکسید عمل می کند. برخلاف سایر ترکیبات، ان می‌تواند به ارامی بر پوست تاثیر بگذارد.

پوست به طور طبیعی مقداری چربی دارد که اگر از حد طبیعی خود خارج شود، دارای اکنه و اکنه صورت است.

صابون گوگرد برای درمان اکنه بسیار مفید است، به دلیل گوگرد، و گوگرد باعث می شود که پوست پس از استفاده خشک شود، و به حذف چربی اضافی پوست برای ترمیم اکنه کمک می کند، همچنین سلول های پوست مرده را خشک می کند و پوست را از الودگی و میکروب پاک می کند، و اکسیژن به بافت های پایین پوست می رسد.

خواص صابون گوگرد

گوگرد برای حذف پوست مرده و بافت های اسیب دیده پوست استفاده می شود که برای همه نوع پوست با فرایند ملایم مناسب است و می تواند اکنه بر روی پوست تیره و پوست روشن را درمان کند. سپس خواص صابون سولفور یا صابون روشن و نحوه استفاده از ان برای هر نوع جوش و اسیدی را عرضه می کنیم.

با این حال، نکته مهم این است که روش استفاده از این ترکیب برای کاربران مختلف متفاوت است، که اولین عمل تعیین نوع اکنه است، و باید توسط متخصص پوست بررسی شود و دستورالعمل های لازم و نحوه استفاده از این ترکیب ارائه شود.

اکنه و جو غیر التهابی در سفید پوستان و سیاه پوستان اکنه و جو غیر التهابی را در پوست ایجاد می کنند زمانی که روغن با سلول های مرده پوست مخلوط شده و فولیکولهای مو را در زیر پوست نفوذ می کند.

و زیر پوست، اگر سوراخی ایجاد شود که در بالا باز باشد، ان باعث ایجاد راش سیاه می‌شود، و اگر حفره مسدود در سطح بالایی قرار داشته باشد، راش سفید ایجاد می‌کند.

استفاده از صابون سولفور مانند صابون زغال چوب برای درمان OTC استفاده می شود، یعنی استفاده از دارو بدون تجویز دکتر. با برداشتن سلول های پوست مرده و برداشتن چربی و روغن از پوست، ان می تواند به درمان اکنه در صورت حتی اگر شما دارای پوست حساس، شما می توانید از این ترکیب استفاده کنید.

در نوع اکنه التهابی میانی که باعث ایجاد پاپیولک و پواسترها بر روی سطح پوست می شود، در هر دو نوع، منافذ در سطح داخلی دیواره پوست مسدود می شود، و سپس منافذ سفت می شوند، که باعث التهاب و درد می شود.

در دو نوع اکنه ذکر شده، تفاوت در ظاهر انها و در نوع Postuلاک اندازه اکنه بزرگتر و چرب است و معمولا به عنوان یک سر سفید یا زرد ظاهر می شود.

گوگرد درمان قطعی و صد درصدی برای درمان اکنه میانی ندارد، اما می توان ان را تا حدودی درمان کرد، و در عوض بنزوئیل پراکسید، یک اسید، می تواند در سایر درمان های OTC استفاده شود.

نوع اکنه که به عنوان یک ندول و کیست که به طور کامل التهابی و دردناک است، در لایه های پایین پوست است و با لمس دست و تحریک فیزیکی باعث درد می شود. درمان ان دشوار است و می توان ان را ملتهب و مجروح کرد.

برای درمان این نوع اکنه با ماهیت خاص و پیوندها و سایتهایی که در پوست ایجاد می کنند، درمان OTC کار نمی کند و باید از پوست گرفته شود، و ترکیبات بنزوئیل پراکسید ممکن است تاثیر قابل توجهی نداشته باشد.

در این موارد، متخصصین پوست توصیه می کنند که نسخه ای از ترکیبات انتی بیوتیک یا ویتامین A و مشتقات ان که ایزوپرونین نامیده می شود یا کیست برای جراحی و حذف در شرایط بسیار شدید پیشنهاد می شود.

اگر شما تجربه شکستگی، زخم و اکنه در اندازه های مختلف و تلاش برای درمان زخم ها را دارید، باید بدانید که یک جنبه مشترک برای درمان زخم ها و اکنه وجود دارد، اما خلاص شدن از انها بسیار مشکل است.

برای زخم های قدیمی و با دوام، خط اول درمان نباید استفاده از سولفور باشد، و باید به عنوان یک عامل روشن کننده در نظر گرفته شود، مانند سرم قدرتمند روشن کننده پوست.

برای درمان زخم ها و اکنه، استفاده از صابون سولفور و تریاک می تواند باعث خارش پوست شود، اما برای پوست حساس نیز استفاده می شود و همچنین به انواع مختلف پوست خشک برای حذف اکنه کمک می کند.

عوارض جانبی بالقوه و خطرات استفاده از گوگرد برای پوست حساس در نظر گرفته می شود که می تواند به اندازه کافی ملایم باشد.

هنگامی که برای اولین بار از محصولات گوگرد برای درمان اکنه استفاده می کنید بهتر است که در طول روز یک بار به تماشای اثرات و تغییرات روی پوست خود و سپس شما می توانید استفاده از صابون دو یا سه بار در روز افزایش.

نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود بوی محصولات گوگرد است، زیرا طبیعتا، گوگرد همان بو را به عنوان تخم مرغ فاسد دارد و برای اطمینان از اینکه محصول دارای بوی بد نیست، می توانید قبل از خرید از فروشگاه های خاص، محصول را تست کنید.

گوگرد همچنین در محصولاتی مانند پاک کننده صورت و ماسک صورت استفاده می شود و برای درمان لکه های صورت مفید است.

برای استفاده از محصولات گوگرد در طول روز، بهتر است مقدار را مشخص کنید، و شما می توانید ان را تا سه بار در طول روز استفاده کنید.

بهتر است پوست محصول را قبل از استفاده از محصول گوگرد در بخش کوچکی از پوست ازمایش کنید تا مطمئن شوید که ان را ایجاد حساسیت و عوارض جانبی، و اطمینان حاصل کنید که گوگرد هیچ گونه حساسیت بر روی پوست شما ایجاد نمی کند.

ابتدا، مقدار کمی از محصول را به قسمت کوچکی از پوست زیر گردن یا قسمت داخلی پوست بازو خود اعمال کنید، و اگر هیچ عوارض جانبی رخ ندهد، می توانید ان محصول را به صورت خود اعمال کنید و اگر می توانید از استفاده از ان اجتناب کنید اگر یک قرمز و راش قوی داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول می توانید از طریق سایت سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید